×

Pracownicy McDonald’s ujawniają, która kanapka jest NAJGORSZA w restauracyjnym menu

Kto z nas nie lubi od czasu do czasu odwiedzić słynnej restauracji McDonald’s i skosztować odrobiny frytek, czy też jakiejś kanapki? W Polsce znajduje się wielu zwolenników tego popularnego lokalu, z resztą zupełnie tak samo jest na całym świecie. Czy mamy jednak świadomość, co tak naprawdę wprowadzamy do żołądków i czy podejmujemy słuszne wybory zamawiając coś z restauracyjnego menu?

Reklama
pinterest.com

pinterest.com

Pracownicy restauracji McDonald’s zabrali głos w tej sprawie i wyjawili, która kanapka jest według nich absolutnie najgorszą pozycją w menu. Najbardziej nieprzychylne opinie posypały się w stronę kanapki o nazwie „Filet-O-Fish”, czyli zawierającej rybę. Szczegóły, jakie ujawniła załoga lokalu podczas rozmowy na popularnym serwisie Reddit, dają do myślenia:

„Nie ma szans na to, że ryba z tego fileta będzie świeża” – deklaruje stanowczo użytkownik serwisu ThePhixius. O tym, że ryba, której używa się do wyprodukowania fileta nie pochodzi „prosto z wody”, według pozostałych uczestników dyskusji, dowodzi fakt, że smakuje ona identycznie niezależnie od miejsca zamówienia kanapki. Nie ważne czy zamówisz „Filet-O-Fish” w Polsce, we Francji, czy też w Denver, ona zawsze smakuje tak samo…

Reklama

Pracownicy McDonald’s zdradzają również, że filety są przygotowywane znacznie wcześniej, a kiedy „Filet-O-Fish” nie jest kupowany przez klientów spędza długie godziny leżąc w panierce w podgrzewaczu. Nie brzmi to jak proces, który ma na uwadze poprawę jakości serwowanego produktu, prawda?

Klienci, przynajmniej Ci w mieszkający na terenie USA, mają jednak pewnego asa w rękawie, który dźwięczy w uszach wielbicieli burgerów i jest niczym plaster na rany. Załoga lokalu wskazała sposób na otrzymanie świeżego fileta w rybnej kanapce. Trzeba jedynie poprosić ekspedienta o rybę usmażoną na specjalnie zamówienie. Cały proces trwać będzie około 5 minut dłużej, ale podobno przynosi zamierzony efekt. Ta wiedza może przydać się na przyszłość!

Reklama

Reklama

Może Cię zainteresować

Reklama