Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessĆwiczeniaZdrowie

Instruktorka pilates pokazała proste ćwiczenia, które znacząco poprawią Twoje życie intymne

Bądźmy szczerzy. Mało kto rozciąga się po przebudzeniu czy nawet po wielu godzinach spędzonych w pozycji siedzącej, co oczywiście jest błędem, za który w przyszłości możemy zapłacić bólem. Jeszcze mniej osób robi to przed stosunkiem z drugą osobą. Prawda jest taka, że podczas zbliżenia aktywujemy wiele grup mięśniowych, z których normalnie nie korzystamy w ciągu dnia. Współżycie w niezręcznej pozycji przez dłuższy czas może w konsekwencji prowadzić do bolesnego ucisku czy skurczów, a przecież nie tego chcemy.
Włączenie kilku prostych ćwiczeń do codziennej rutyny nie tylko urozmaici Twoje życie intymne, ale także poprawi ogólną elastyczność, dzięki czemu będziesz najzwyczajniej w świecie czuć się lepiej.

Instruktorka pilates pokazała proste ćwiczenia, które znacząco poprawią Twoje życie intymne

Chelsea Streifeneder jest uznaną instruktorką pilatesu, mówcą, założycielką Studio Shape Up i właścicielką Body Be Well Pilates. O pilatesie wie praktycznie wszystko, a swoją wiedzą chętnie dzieli się z innymi. Tak jest również tym razem. To właśnie Chelsea przedstawiła zestaw ćwiczeń, które mają na celu poprawę życia intymnego. Wprowadź je w życie, a już wkrótce zobaczysz różnicę.
Staraj się wykonywać poniższe ćwiczenia raz dziennie. Pamiętaj, aby podczas wykonywania ćwiczeń oddychać głęboko i poświęcić na każde z nich co najmniej 30 sekund.

#1 Standing Toe Touch

Instruktorka pilates pokazała proste ćwiczenia, które znacząco poprawią Twoje życie intymne
CHELSEA STREIFENEDER

Unieś wyprostowane ramiona wysoko do góry i poczuj, jak rozciąga się Twoja klatka piersiowa. Następnie zacznij powoli „zwijać kręgosłup” do momentu, aż sięgniesz dłońmi palców u stóp. Prawdopodobnie czujesz właśnie ścięgna podkolanowe i narastającą ulgę w dolnej części pleców. Pozostań w tej pozycji potrząsając głową na boki, góra-dół i wykonaj kilka krążeń głową, zanim powoli wrócisz do pozycji wyjściowej.

#2 Knee Drops

Połóż się na plecach i ugnij nogi w kolanach. Zamknij oczy, aby nieco się zrelaksować, a następnie zacznij przenosić ugięte w kolanach nogi na prawo i na lewo. Delikatny ruch pozwoli Ci rozluźnić dolną część pleców i pozbyć nagromadzonego w ciągu dnia stresu.

knee drop stretch
CHELSEA STREIFENEDER

#3 Butterfly

Pozostań w leżeniu na plecach, złącz ze sobą podbicia stóp i opuść kolana na boki. Im bliżej pośladków będą Twoje stopy, tym bardziej będziesz rozciągać wewnętrzne partie nóg. Podczas wykonywania tego ćwiczenia możesz ułożyć ramiona obok tułowia lub nad głową.

Instruktorka pilates pokazała proste ćwiczenia, które znacząco poprawią Twoje życie intymne
CHELSEA STREIFENEDER 

#4 Side Split

Leżąc na plecach unieś wyprostowane nogi pionowo do góry i rozłóż ramiona na boki. Stopniowo zacznij opuszczać nogi na boki (przechodzić do rozkroku w powietrzu). Upewnij się, że nie kołyszesz się na boki i nogi są na tej samej wysokości. Podczas wykonywania ćwiczenia pamiętaj, aby stopy były skierowane w stronę twarzy, co pozwoli Ci dodatkowo rozciągnąć mięśnie grupy kulszowo-goleniowej. Jeśli ćwiczenie sprawia Ci problem, możesz zrobić je siedząc na ziemi lub w oparciu o ścianę. Będzie zdecydowanie łatwiej.

side split stretch
CHELSEA STREIFENEDER
Źródła: www.prevention.com
Fotografie: CHELSEA STREIFENEDER