Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessCiałoUrodaZdrowie

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!

Poprawnie wykonywane ćwiczenie deski rewelacyjnie wzmacnia i  modeluje nasze ciało. Jest ćwiczeniem polegającym na napinaniu i rozluźnianiu danej partii mięśni w odpowiedniej pozycji. Opieramy się na przedramionach zginając ręce w łokciach pod kątem prostym, barki pod łokciami, ciało unosimy na palcach naszych stóp. Dziecinnie proste ćwiczenie? Wystarczy pozostać w tej pozycji ok. 30 sekund, niewytrenowane mięśnie bardzo szybko będą chciały się poddać. Dlaczego jednak warto się nie poddawać?

#1 Efekty wizualne

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
pixabay.com

Wysmukla i modeluje całe ciało. Jeśli marzy Ci się większe wcięcie w tali, zgrabne uda, pupa i płaski brzuch, nie zastanawiaj się i zacznij ćwiczyć plank. Już po miesiącu regularnych ćwiczeń zauważysz pierwsze zmiany w swoim wyglądzie.

#2 Więcej siły

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
www.vix.com

Ćwiczenie deski wzmacnia przede wszystkim mięsień prosty i poprzeczny brzucha, prostownik grzbietu, mięśnie naramienne i klatki piersiowej. Na sile zyskują również mięśnie ud, pośladków i łydek. Zwiększając czas utrzymania odpowiedniej pozycji w tym ćwiczeniu szybko poczujesz, że twoje mięśnie są mocniejsze a ty możesz więcej.

#3 Przyspieszony metabolizm

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
www.freepik.com

Wykonanie tego ćwiczenia w krótkim czasie spala więcej kalorii niż nie jedno z tradycyjnych ćwiczeń. Dzięki temu nasz metabolizm przyspiesza i szybciej pozwala pozbyć nam się zbędnej tkanki tłuszczowej.

#4 Lepsza równowaga i postawa ciała

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
skimelisdance.com

Wzmacniając nasze mięśnie zmuszając je do utrzymania przyjętej pozycji przez określoną liczbę sekund, a z czasem minut, zyskujemy lepszą równowagę. Bardziej naturalnie przyjdzie utrzymanie na co dzień prostej postawy ciała, przestaniesz się garbić a brzuch będzie naturalnie spięty.

#5 Zdrowszy kręgosłup

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
https://blessyou.pl

To właśnie mięśnie które znajdują się przy kręgosłupie są odpowiedzialne za utrzymanie w pionie naszego ciała, ich kondycja decyduje o naszej postawie. Wykonywanie deski wzmacnia rdzeń ciała, redukuje bóle kręgosłupa co skutkuje poprawą naszej sprawności.

#6 Rozluźnienie mięśni

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
food.ndtv.com

Budując siłę w wybranych grupach mięśniowych stajesz się bardziej elastyczny, mięśnie na których skupia się dane ćwiczenie rozciągają się i rozluźniają. Poprawnie wykonując to ćwiczenie rozciągniesz również wszystkie ścięgna pleców, łuki nóg oraz palce u stóp.

#7 Poprawa nastroju

Osoby, które wprowadziły to ćwiczenie do treningu, widzą ogromne efekty już po 30 dniach!
belltimemagazine.ie

Każda aktywność fizyczna jest impulsem do zmiany naszego nastroju. Ćwiczenie deski skupia się na tych partiach mięśniowych które są spięte i sztywne przede wszystkim od długotrwałego przesiadywania przed komputerem. Rozładowując więc te napięcia mamy gwarancje, że nasze ciało i psychika poczują się znacznie lepiej.

Źródło i fotografie: tiphero.com