Te ilustracje pomogą Ci zrozumieć jakie ruchy wykonać, aby rozciągnąć konkretne partie mięśni

Rozciąganie jest bardzo ważnym elementem każdego programu ćwiczeń fizycznych. Proces ten wiąże się również z wieloma korzyściami, których doświadczać możemy każdego dnia.

Dzięki wspaniałym ilustracjom Isabel Arechabala, przygotowanych przy współpracy z hiszpańskim trenerem fitness – Óscar Morán Esquerdo, możesz dowiedzieć się, które mięśnie pracują podczas konkretnych pozycji i ruchów. Należy pamiętać, że podczas rozciągania bardzo ważny jest oddech i pewność, że ruchy nie powodują żadnych bólów.

Aby rozciąganie przyniosło odpowiednie efekty, w każdej pozycji wytrzymaj 10-30 sekund.

Wystarczy przez 8 minut wykonywać proste ćwiczenia. Po 30 dniach efekt będzie piorunujący!

Wcale nie musisz wydawać pieniędzy na karnet na siłownię, aby schudnąć. Nie ma juz wymówek, bo możesz ćwiczyć w domu! Lato zbliża się nieubłaganie i coraz mniej czasu pozostało do tego, aby zająć się swoim ciałem.

Gdy nadejdą ciepłe dni, swojego brzuszka nie ukryjesz pod szerokimi swetrami. Niestety… Ale, jeśli przez miesiąc będziesz codziennie ćwiczyć przez 8 minut możesz jeszcze sprawić, że Twoje ciało będzie jędrniejsze! Dzięki tym 12 prostym ćwiczeniom wszystko jest w Twoim zasięgu. Nie odkładaj tego na później, bo może być za późno. Wystarczy, że każdą czynność będziesz robić przez 30 sekund, po ćwiczeniu zrób dziesięć sekund przerwy. Szybko zobaczysz wyniki, jeśli zadbasz o systematyczność!