Kategorie Zdrowie

6 cennych rad od osób, które bardzo długo nie mogły schudnąć. Otwierają oczy!

Nie ważne jak ciężko ćwiczysz, nadal nie możesz stracić tego upartego tłuszczu? Miliony ludzi dążą do utraty wagi. Wierzcie lub nie, 600 milionów dorosłych i 100 milionów dzieci jest otyłych! A osoby, które długo nie mogły schudnąć, dzielą się swoją wiedzą!

Oto lista 6 błędów, które popełniasz

#1 Wszystkie kalorie traktujesz jednakowo

Wszystkie kalorie nie są równe. Spożywanie 100 kalorii warzyw to nie to samo, co zjedzenie 100 kalorii lodów. Nie będą one miały tego samego wpływu na organizm. W odniesieniu do utraty wagi, ważne jest, aby zastanowić się, ile insuliny jest uwalniane przez organizm w oparciu o rodzaj kalorii, które przyjmujemy.

Rodzaje kalorii, które najbardziej zwiększają insulinę, to te z węglowodanów w postaci prostego cukru. Więc jeśli chcesz jeść węglowodany, trzymaj się zdrowych węglowodanów z pożywienia, które powoli się trawi. Wraz z węglowodanami białko może również zwiększać poziom insuliny, szczególnie ze źródeł mlecznych, takich jak mleko odtłuszczone i jogurt.

#2 Nie skupiasz się wystarczająco na beztłuszczowej masie ciała

Jeśli zmniejszysz liczbę kalorii i wykonasz trening cardio, dobrym pomysłem może być skupienie się na beztłuszczowej masie ciała. Zwiększenie beztłuszczowej masy ciała pobudza metabolizm spoczynkowy. Wpływa także na wiele różnych hormonów w organizmie, takich jak insulina, leptyna i grelina. Hormony te komunikują się z komórkami i instruują je, czy nadszedł czas na pozbycie się tłuszczu.

#3 Uważasz, że spożywanie większej ilości posiłków przez cały dzień pomoże Ci schudnąć i spalić tłuszcz

Jest specjalna dieta zwana poszczeniem i jest to niesamowity sposób na spalanie tłuszczu. Post obniża również poziomy insuliny bardziej niż inne metody żywieniowe. Post powoduje, że organizm uwalnia glukagon, aby pobierać energię z komórek, w tym z komórek tłuszczowych.

#4 Uważasz, że robienie wielu ćwiczeń cardio jest jedynym sposobem na utratę tłuszczu

Ponieważ wykonywanie ćwiczeń cardio nie jest tak interesujące jak inne ćwiczenia, ludzie myślą, że to jedyny sposób, aby schudnąć. Dobrą wiadomością jest ta, że istnieją inne sposoby spalania tłuszczu bez konieczności spędzania długich godzin na bieżni. Najlepszym sposobem na czerpanie korzyści z cardio jest włączenie go do treningu siłowego.

#5 Uważasz, że reklamy o magicznych pigułkach naprawdę działają

Tłuszczowe suplementy po prostu zwiększą Twoje tętno spoczynkowe do bardzo wysokich, niezdrowych poziomów. Naszą radą jest trzymać się z dala od takich pigułek!

#6 Nie śpisz wystarczająco długo

Brak snu powoduje, że poziom hormonów w organizmie spada, co wpływa na poziom głodu następnego dnia. 2 hormony, które wpływają na nasz apetyt to grelina (hormon, który sprawia, że czujemy się głodni) i leptyna (hormon, który sprawia, że czujemy się pełni). Kiedy nie mamy dość snu, poziom greliny rośnie, a poziom leptyny spada. To powoduje uczucie głodu i przejedzenia.

Aby uzyskać zdrowy sen, spróbuj położyć się spać nieco wcześniej niż zwykle i śpij przez co najmniej 7-8 godzin.

Mam nadzieję, że te 6 kroków pomoże Ci zrzucić zbędne kilogramy

Przemyśl swoje postępowanie i wyeliminuj to, co sprawia, że ciagle Twoja waga nie rusza w dół. Trzymamy kciuki!

Źródło: brightside.me | Fotografie: www.instagram.com | Miniatura wpisu: google.pl