Kategorie Aktywność fizyczna / fitnessĆwiczeniaDieta i odchudzanieZdrowie

Trener przedstawia 3 niezawodne sposoby na szybkie zrzucenie 10 kg. To takie proste!

Dla wielu odchudzanie kojarzy się z ciężką pracą, wyrzeczeniami i ograniczeniami. Ale czy zawsze musi tak być? Pewien trener ujawnił, w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele, nie zmieniając drastycznie swoich nawyków.

Trener odchudzania Gerard Hall podzielił się ze swoimi obserwatorami na TikToku 3 skutecznymi i niezawodnymi sposobami na zrzucenie 10 kg. Zapewnia, że są banalnie proste i każdy będzie z nich zadowolony.

1# Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to chodzić codziennie przez dwadzieścia minut.

źródło: canva

To może być w twojej okolicy, na bieżni, w twoim mieszkaniu, gdziekolwiek, po prostu zrób to – powiedział.

Pomaga to w utracie wagi, gdyż spala kalorie i tym samym powoduje powstanie deficytu kalorycznego, który jest niezbędny w procesie odchudzania. Chodzenie to najprostsza forma ruchu, która można wprowadzić do swoich codziennych nawyków. Co więcej ma dużo innych zalet – wzmacnia mięśnie, kości i poprawia samopoczucie.

#2 Drugą wskazówką dotyczącą utraty wagi to podnoszenie ciężarów.

źródło: canva

Chciałbym, żebyś podnosił ciężary przez co najmniej 30 minut trzy razy w tygodniu. – dodał trener

Trening z obciążeniem pomoże Ci zbudować i utrzymać mięśnie, dzięki czemu będziesz wyglądać lepiej. Ponadto mięśnie spalają więcej kalorii niż tłuszcz, dlatego podkręci to Twój metabolizm. Ułatwi Ci dalsze odchudzaniu i pomoże utrzymać wymarzoną sylwetkę.

Jeśli nie masz w domu ciężarów, zawsze możesz wykorzystać rzeczy, które posiadasz. Może to być butelka wypełniona wodą lub piaskiem, reklamówka wypełniona rzeczami lub co tylko masz pod ręką. Ogranicza Cię jedynie Twoje wyobraźnia.

3# Trzeci trik dotyczy odżywiania

źródło: canva

Zastąp jeden posiłek sałatką z grillowanym kurczakiem oraz wieloma warzywami. Wszystko dopraw lekkim niskokalorystycznym dressingiem. Pomoże Ci to zmniejszyć całkowitą liczbę kalorii zjadaną w ciągu dnia i zapewni deficyt kalorii.

Hall wyjaśnił również, że możesz jeść wszystkie te same posiłki, które zwykle spożywasz, ale 3/4 porcji.

Więc jeśli jesz całą pizzę, zamiast tego zjedz trzy czwarte, a jeśli to zrobisz, zrobisz postęp – dodał.

@ghallfitness How to realistically lose weight (the first 10kg)… hope this helps 🤝 #weightloss #weightlosstips #fatloss #fyp #trending ♬ UNDERWATER WONDERSCAPES (MASTER) – Frederic Bernard

To takie proste, że aż szkoda nie skorzystać!

Źródła: www.thesun.co.uk